طریقه ثبت نام در سایت تجارت الکترونیک 

کاربران محترم ابتدا از طریق لینک حساب کاربری در منوی سایت وارد صفحه اکانت من شوید و با استفاده از منوی ثبت نام و وارد کردن آدرس ایمیل به عنوان نام کاربری و رمز عبور ثبت نام کنید.خاطر نشان میسازیم که همواره نام کاربری و رمز عبور خود را حفظ کنید و در صورت فراموش کردن رمز عبور نگران نباشید در این صورت می توانید در صفحه حساب کاربری بخش ورود بر روی گزینه گذرواژه را فراموش کرده اید ؟ کلیک کنید و مراحل را طی کنید تا رمز عبور جدیدی ایجاد کنید.

توجه : کاربر باید در تمامی مراحل ثبت نام و ثبت سفارش اطلاعات درخواستی را صحیح وارد نماید و مسئولیت اشتباه بر عهده کاربر است .

پس از ثبت نام و ورود به سایت به صفحه اکانت من هدایت میشوید،در این صفحه شما میتوانید سفارشات خود را مشاهده و ویرایش کنید،آدرس صورتحساب و آدرس حمل و نقل سفارش را ذکر کنیدویرایش کنید و در صورت تمایل در منوی جزئیات حساب کاربری میتوانید نام و نام خانوادگی و نام نمایشی که در حساب کاربری و نظرات دیده خواهد شد را اصلاح کنید و همچنین رمز عبور خود را تغییر دهید.


ثبت سفارش و روش های ارسال کالا 

سفارش های شما بعد از ثبت توسط کارشناسان ما بررسی شده و در صورت تأیید کارشناس فروش در مرحله پرداخت توسط مشتری قرار می گیرد ، شما می توانید از طریق منوی فروشگاه بخش سبد خرید و تکمیل سفارش ها وارد شوید و پرداخت خود را انجام دهید.

روش های ارسال کالا 

تجارت الکترونیک به سه روش زیر کالاها را ارسال می کند.

پیک موتوری : این روش که فقط مخصوص شهر تهران و حومه است و هزینه پیک موتوری بر عهده مشتری گرامی است.

پست پیشتاز : در این روش سفارش هایی که تا ساعت 12 ظهر هر روز ثبت شود در همان روز کاری و سفارش هایی که بعد از این ساعت ثبت و یا پرداخت شود در روز کاری بعد تحویل شرکت پست میشود.

تیپاکس : در این روش سفارش هایی که تا ساعت 16:30 دقیقه شنبه تا چهارشنبه و در روز پنج شنبه تا ساعت 12 ظهر ثبت و پرداخت شود در همان روز تحویل تیپاکس میشود و بقیه سفارش ها در روز کاری بعد تحویل تیپاکس میشود.

همچنین دوستان و همراهان گرامی تجارت الکترونیک میتوانید برای تسریع در تحویل محصولات در زمان ثبت سفارش مراجعه حضوری را انتخاب نمایید و به صورت حضوری به محل فروشگاه ما مراجعه نمایید و سفارش خود را تحویل بگیرید.


ارتباط با مشتری 

هنگامی که شمااز خدمات تجارت الکترونیک استفاده میکنید سفارش خودرا ثبت و پرداخت انجام می دهیداین ارتباط از طریق سایت و یا شماره واتساپ درج شده در سایت انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه شرایط و مقررات باشد شما موافقت میکنید که تجارت الکترونیک (از طریق ایمیل،واتساپ،تماس تلفنی) به درخواست شما پاسخ دهد.

آدرس ایمیل و شماره تماسی که کاربر در حساب کاربری خود ثبت میکند تنها آدرس ایمیل و تلفن رسمی و مورد تایید کاربر است و تمام ارتباطات و پاسخ های تجارت الکترونیک از طریق آن ها صورت میگیرد.

راه های ارتباطی تجارت الکترونیک با شما همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های : 66727940 6673606366732646667315786672807366732036 و همچنین پیام از طریق پیامرسان واتساپ و تلگرام با شماره : 09394718628 و آدرس ایمیل : info@tejaratelec.com می باشد.

بنابراین ارسال هرگونه پیام تحت عنوان تجارت الکترونیک باهر شماره دیگری تخلف و سوءاستفاده از نام تجارت الکترونیک است و در صورت دریافت چنین پیامی لطفا جهت پیگیری قانونی از طریق info@tejaratelec.com به ما اطلاع دهید تا رسیدگی قانونی شود.


سیاست های حفظ حریم خصوصی 

شرکت تجارت کالای عصرآسیاوسایت تجارت الکترونیک همواره میکوشد به اطلاعات خصوصی کاربران خود احترام گذاشته و از آن حفاظت کند. همه مطالب در دسترس از طریق سایت تجارت الکترونیک مانند متن ، تصاویر ، دیتاشیت قطعات داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط تجارت الکترونیک جزئی از اموال تجارت الکترونیک محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب در دسترس در انحصار تجارت الکترونیک است و هرگونه استفاده بدون مجوز رسمی حق پیگرد قانونی را برای تجارت الکترونیک محفوظ میدارد. کاربران مسئول حفظ و محرمانه بودن حساب کاربری و رمز عبور خود هستندو تمامی مسؤلیت فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و رمز عبور انجام میپذیرد به عهده کاربران است.